EDS smycken

150 kr. Armband i Regaliz läder. 
120 kr. Armband i läder med magnetlås. 
120 kr. Armband i läder med magnetlås. 
65 kr. Halsband på svart gummirem med droppe i plexiglas med text EDS, hope-berlock och hjärta med text faith, hope, love.
75 kr. Armband i läder med strassbokstäver.
 
89 kr. Armband elastiskt med hope-band och bricka med text EDS.
 
50 kr. Hänge fjäril med text EDS. Med kedja 79 kr, med gummirem el läder 69 kr.
 
35 kr st. Ängel med hope-band och bricka med text EDS.
 
99 kr. Elastiskt armband med hope-band och bricka med text EDS.
 
99 kr. Elastiskt armband med hope-band och bricka med text EDS.
Sofie
2014-06-18 @ 09:34:42

Hej! Jag vill gärna köpa det armbandet som är på bild 1!

Weronica Granberg
2014-06-18 @ 10:20:26

Hej skulle gärna vilja köpa det zebra mönstrade (silver/svart) armbandet men om det går med eds bokstäverna på som det ovanför eller nedanför, och gärna med zebran som berlock om det går, Men jag har väldigt smal handled 14,5cm så jag vet inte vilken strl som skulle passa mig, så ett normalstort armband blir för stort för mig, skulle du kunna göra ett som passar mig?? vad blir d för pris på det och sedan ängel nr 3 men gärna med svart pärla som huvud :) inte lite krav jag har, hör gärna av dig till mig, MVH Weronica

Svar: Hej! Ängel går att fixa. Dock passar inte bokstäverna på det svart-vita zebra-randiga då detta är annan storlek/form. Jag gör efter dina mått så det går också lösa så du får storlek som passar.
Lilycats smycken

Weronica Granberg
2014-06-18 @ 13:08:17

Hej igen då tar jag det första armbandet på sidan med grovt läderband o eds text och ängeln Hur ska jag göra med betalning o adress, mailar du mig så kan jag maila dig uppgifterna du behöver

elin persson
2014-08-22 @ 13:02:05

hej jag vill beställa det svartvita armbandet för 99kr med hopehänget o ed brickan hur går ja till väga med betalning?
Maila gärna mig svar på mailadress jag angivit
Mvh elin persson

ULRIKA LASSAGÅRD
2014-11-28 @ 16:56:24

Hej!
Jättefina EDS-smycken du gör, har två döttrar med diagnos och är själv anlagsbärare av EDS. Skulle vilja köpa 2 stycken Armband i läder med magnetlås, precis som det ser ut enligt bilden. Hur gör jag med betalning? Min adress är: Carl-Måns väg 8, 312 96 LAHOLM.
MVH
Ulrika

Svar: Hej! Tack för att du gillar det jag gör. Vilket av armbanden menar du?
Lilycats smycken

Pia
2014-12-14 @ 15:19:39

Hej!

Jättesnygga armband. Vill beställa ett sådant som finns på översta bilden, det i Regalizläder för 150 kr.

Tack! 😀

Svar: Hej! Behöver ditt handledsmått, maila mig för vidare information på [email protected]
Lilycats smycken




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilycats.blogg.se

Här delar jag med mig av min stora passion och hobby, smycken! Det kommer nog också hamna lite annat pyssel här. Detta är bara en hobby men jag säljer även det jag gör och redovisar det så klart. Skicka meddelande om ni vill köpa något, jag skickar i hela Sverige.

RSS 2.0